|
logitech harmony link discontinued! |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Kim - mon ikke det er noget med centralt register af enheder der kan forbindes? - kunne jeg forestille mig, men kan ikke forstå hvorfor man ikke kunne opdatere API på den gamle platform så den var kompatibel med den platform HUB bruger. - Så der er sg nok noget andet også. :-(
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Central register af enheder er jo det samme koncept som hele Harmony linjen. Det skal den da ikke være cloud baseret for.
Så nej, jeg forstår ikke produktet - Men måske er det en af grundene til, at de lukker den ned |
|
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan det evt. være fordi at man faktisk kunne tilgå sin hub fra sin app, også selvom man ikke var på samme netværk, men over internettet?
Jeg har svært ved at se det reel formål med det.. Og er også helt enig i, at cloud til en sådan hub ikke giver meget mening. |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske. Men da Logitech primær operere inde for A/V udstyr, så har jeg dælme svært ved at se meningen med det, udefra/via internettet. |
|
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
ENig, som jeg også skrev, så ved jeg ikke hvad det reel formål skulle være..
Andet end hvis link også kunne håndtere nogle smarte wifi devices, lige som den nye hub kan. |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK Logitech har måske lyttet en kende til den mindre shitstorm de kom i. http://www.theregister.co.uk/2017/11/09/logitech_harmony_link_replacement/
Så nu vil de erstatte alle gamle enheder med en ny gratis. PS - officielt fra løvens mund http://blog.logitech.com/2017/11/09/update-will-replace-logitech-harmony-links/
Redigeret af claus_jac - 10-November-2017 kl. 14:26 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |