|
Microsoft One Drive blir låst? Fake or not? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er den også ved at blive låst op her
|
|
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vildt nok at det viser sig at være ægte. Særligt formuleringen om at dine ting bliver slettet PRÆCIS denne dato... eller senere, synes jeg lød speget.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Præcis! Den mail så ret spooky ud.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
En iPad er en computer på ligefod med alle andre enheder. En sårbarhed kan udnyttes og hvis den er alvorlig nok, så kan der afvikles kode med administrator rettigheder, som kan udføre hvad som helst. Det er rigtigt at en opdateret iPad er ret sikker, men jeg ville alligevel aldrig turde klikke på hvad som helst på den.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og man skal huske at logge på / af de gratis tjenester, man har rundt omkring. Så får man ikke disse mails, og hvis man ikke får dem, så undgår man at en given tjeneste er lukket uden varsel, fordi man ikke brugte den.
Når man logger på / af, så bliver tjenesten registreret som værende i brug - også selv om man IKKE bruger den.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |