|
Ingen gratis G-mail mere? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg overvejer også at flytte mit domæne til Apples iCloud+
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjaeh... Det handler jo selvfølgelig om, ikke at save den gren over, de selv sidder på!! Men, hvad giver mest? Betalingstjeneste? Salg af data?
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er gratis udgaven af Google legacy (det gamle Google apps for domains) som bliver til betaling.
Som det er pt så vil du miste dine Play Store køb mm hvis du vælger ikke at betale. Det er simpelthen så grimt af Google det her. De burde tilbyde en konvertering til en gratis Gmail konto.
|
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige flyttet det ene af mine domæner og der er et kæmpe problem ved det. Apple kræver man opretter en iCloud mail, fx lfldld@icloud.com Den eneste måde man kan sende mails og bruge sin email mitnavn@mitdomæne.dk er ved at bruge Apple produkter eller deres webmail. Sætter du det op med Outlook eller Gmail så vil den bruge kdldl@icloud.com emailen som afsender. Det er lidt træls.
|
|
Jonas_R
Funktioner
Tak(0)
|
Office365 familie tilbyder et hosted domæne, men så er det via GoDaddy at man skal have sine domæner.
|
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brixen har du ubegrænset plads med din Gsuite? Jrg har med min men betaler 10€ for min men har endnu ikke fået mail om konvertering til Workspace.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |