|
Tilslut ipad |
Besvar |
Forfatter | |
Kulau
Junior bruger Oprettet: 07-Februar-2018 Sted: Erslev Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-November-2023 kl. 10:53 |
Hej, jeg har fået ny routere, og skal tilslutte 1 pc, og 2 ipad, og iPhone, pc, og iphone og ny ipad, fandt routeren, og wifi med det samme, og tog også imod password, men en ældre ipad, fandt routeren, men vil ikke tage imod password, der kommer en tekst, hvor der står, kunne ikke oprette forbindelse til netværket,jeg har gendannet ipad, men det er stadig det samme, den finder routeren, men ikke password, jeg har internetddeling på min iphone, som jeg har prøvet, men det er det samme, er der nogen der kan hjælpe mig, mvh. Kulau
|
|
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan være at din ukendte router kører med WPA3, og din ukendte iPad max understøtter WPA2. Nyere iPhones benytter også WPA3 til internetdeling.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |