|
Hjælp til internet |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||||
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så eneste løsning er at smide dem i loftet? Hvad med denne her https://store.ui.com/us/en/pro/category/all-unifi-cloud-gateways/products/ux Den er vel lavet til at stå, men er måske begrænset inde i et skab?
|
||||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er der en speciel grund ti at du vil købe nye? Op i loftet i en god position og du har 100Mbit i hele huset…….(gætter jeg på) Og - er det det blå lys der generer, så slukker du det bare. Klaus
|
||||
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg vil ikke købe nye, men vil heller ikke have forskellige devices der kan trække meget mere og så nøjes med 100Mbit for at spare 3000,-.
|
||||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Med de ting du nævner du skal bruge trådløst, er det min ærlige mening at nye AP slet ingen gevinst giver..
Klaus
|
||||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
prøv at sætte de eksisterende op i loftet evt med tape.
Se om du får bedre og hurtigere dækning.
|
||||
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg fik ikke rigtig noget ud af at smide dem i loftet. Jeg har fået dem fra en skole der skal have udskiftet deres, tror måske bare ikke de kan mere.
|
||||
|
||||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |