|
Sonos: Pludselige udfald |
Besvar |
Forfatter | |
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Juni-2024 kl. 19:30 |
Hej Jeg bor i en lejlighed på 89 kvm. i ét plan. Jeg har 4 Sonos enheder. Jeg har en Sonos Connect der er forbundet med kabel til routeren. Jeg har i dag oplevet flere udfald, hvor musikken pludseligt stopper og går videre til næste nummer. Kunne et sæt f.eks. som nedenstående mon hjælpe på problemet? Strong Atria WiFi Mesh Kit 1200 V2 - 2-Pack. Jeg vil gerne undgå at skulle forbinde flere af mine Sonos enheder med kabel. Jeg har bredbånd via coax/kabel-TV, og det virker generelt hurtigt og stabilt hos mig. På forhånd tak.
|
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft Sonos længe og på forskellige netværk.
Jeg prøvede også det med at kable en og resten på WIFI, som jeg heller ikke synes fungere helt optimalt. siden jeg fik købt en boost har det bare spillet, ingen forstyrrelser bare derudaf. Så køb dig sådan en, så er jeg sikker på det kommer til at spille
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Tak for dine kommentarer. Jeg kan se, Sonos Boost åbenbart er udgået. Måske kan jeg finde en brugt Boost. Ellers må Jeg kigge efter et alternativ.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |