|
Manglende mail. |
Besvar |
Forfatter | ||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Marts-2017 kl. 21:27 |
|
Hej.
Jeg har her de sidste par dage manglet at få en mail når en tråd bliver besvaret. Er der andre der oplever det samme Jeg har set et der er en enkelt. Skal vi så lige tage den her igen,det virker stadig ikke. http://forum.recordere.dk/forum-husker-ikke-hvor-langt-man-er-kommet_topic150260.html Mvh. |
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
har ingen problemer. chrome på ubuntu.
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det kun mig? Mvh. JørgenT
|
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Hej. Her virker det,fik mail om din henvendelse. Mvh. |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg får andre emails, kun fra recordere der mangler. Og har lige haft iPad startet op og hentet emails, her er seneste notifikation fra d. 7/6 Har tjekket spam folder, de er heller ikke der i. Mvh. JørgenT
|
||
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mangler også mails om private beskeder - det havde nær "kostet" mig en handel ikke at få besked pr mail om at der var svar fra sælger ;(
Får godt nok mails fra forum - det er "kun" private mails jeg ikke bliver underettet om...
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan du slå til/fra under 'Indstillinger' Under 'Forum-indstillinger' ændres 'Underret mig pr. email når jeg modtager en personlig besked' til 'Ja' /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super tak, det har jeg godt nok rodet noget kun rundt efter ;(
Men nu har jeg fundet det - så alt er godt!
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |