|
CSN Teknik |
Besvar |
Forfatter | ||
Stoffer1987
Guld medlem Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Juli-2017 kl. 15:10 |
|
Hej,
Er CSN Teknik, helt meldt ud af recordere? Han var engang så aktiv, med mange gode tiltag. Var det kun dengang hvor Onkyo mm, var det hotteste? Og det samme med Harbosound. De var da også VILDT populære en overgang.
|
||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De har vist godt gang i firmaet, hvis man følger dem på deres facebook side (CSN).
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10430 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For snart 7 år siden!! Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Stoffer1987
Guld medlem Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK!!! |
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er nok lidt svært at sælge Onkyo på en side hvor HDMi i fejl er velkendte og hvor der hurtigt gøres opmærksom på at integration er teknisk identisk med Onkyo, bortset fra indpakning og pris.
Redigeret af slumbert - 25-Juli-2017 kl. 10:38 |
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er både rigtigt - og forkert. Det du tænker på er Integra kontra Onkyo. Og rent teknisk var de ret identiske. Integra var dog i en periode på forkant med kalibreringsmuligheder som Onkyo ikke havde, ligesom Integra´s service var en noget anden end Onkyo. Hvordan det er i dag ved jeg ikke. Jeg har selv haft Integra med HDMI fejl, og CSN Teknik og Integra´s service var hurtig og helt tilfredsstillende for mig.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Da jeg ejede en Onkyo AV reciever i 2008 - 9, rejste Christian rundt i hele landet for at besøge os der skulle have FW opdateret vores recievere, og samtidigt checkede han hele setup'et og kalibrerede lyden på reciever. Tror det tog omkring halvanden time med snak og indstilling og gode råd, som han kun tog 200,- for. En usædvanlig service han leverede fordi han brænder for sit arbejde.
|
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er udfra hvad jeg har læst om CSN at han yder en rigtig god service og alle der har købt af ham har været meget begejstrede for ham. Det kunne jeg måske godt have tilføjet. Det var absolut ikke ment som kritik af CSN, men nærmere forklaring på hvorfor han ikke er så meget på siden. |
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |