|
Opdaterings påmindelse |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Simone
Ny bruger Oprettet: 22-November-2023 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brixen
Efter mange forgæves forsøg, kan jeg med bedste vilje IKKE se min iPad i Mac'ens Finder-vindue. Jeg har naturligvis forbundet min iPad til min Mac med kabel. I ca. halv til e'et sekund, vises min iPad, men det sker så lynhurtigt, at jeg selv med en superreaktion ikke kan nå at klikke på symbolet😫😫 Med venlig hilsen Simone
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Simone
Nederst på de hjælpesider står der Kontakt Apple-support. Prøv det, så ringer de tilbage og hjælper. Det gør jeg selv, når der er noget der driller.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken Mac og hvilket OS benytter? Jeg har set flere gange at iPad eller iPhone kan stå og skifte i mellem at være forbundet for så at miste forbindelsen, altså at den står og skifter i mellem at kunne ses, og ikke ses i Finder. Men prøve lige at se i din sidebar, om f.eks. CD DVD og iOS devices/ enheder er krydset af, er den krydset af så evt. fjern fluebenet evt. genstart og set flueben på igen. Jeg køre US sprog, men det er under Finder og så preferencer. PS: Dine USB porte virker? I din system information kan du se dit USB Device Tree “Klik Æblet “med Option tasten nede” og klik system information. Hvis Option ikke virker bruger du ”Alt” i stedet for, rul ned og se hvordan USB tree ser ud, måske du kan se om din iPad er forbundet til din Mac her.
Redigeret af Potter - 29-November-2023 kl. 20:14 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Simone
Ny bruger Oprettet: 22-November-2023 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er det endelig lykkedes mig at finde min iPad i "finder" på min MacBookAir.
ipad opdatering er ajour, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg herfra kan lave mere lagringsplads på iPad'en?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved at slette noget af alt det du har gemt på den…….
Klaus
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |