recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode råd og ideer til producenterne?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGode råd og ideer til producenterne?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dkoclni Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Emne: Gode råd og ideer til producenterne?
    Sendt: 23-August-2004 kl. 12:59

Jeg har tit støt på en linje eller to i en tråd om "det kunne da være fedt med denne feature...." eller "tænk hvis man kunne få en enhed der kunne dette....".
Hvor kan vi samle sådanne ideer til nye features - så evt. producenter kan tage dem til sig?

Jeg tænker ikke på en speciel producent, men meget generelt - da det jo er i vores alles interesse at producenterne får så mange input som muligt fra deres brugere, så produkterne bliver bedre og leverer det vi godt kunne tænke os. Jeg ved at det selvfølgelig vil være op til producenterne selv at finde disse gode råd her på siderne og vi blot er et lille land - men for pokker da hvor har vi mange meninger om alt - og dermed også mange gode råd og ideer man som producent kunne lære og tjene meget af/på.
Da det næppe er realistisk af producenter vil læse sig gennem alle tråde i alle forums (i sær med de desværre begrænsede søge faciliteter) - bør vi samle dem et sted. Men hvor?

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2004 kl. 15:40

Hej dkoclni

Jeg prøvede engang i dette emne: Beskriv den ultimative DVD optager

Men resulatet blev en enorm liste, som ville bringe prisen på en recorder op i et 6-cifret beløb hvis alle ønsker blev realiseret. Ok, måske lidt mindre, men uhyggelig dyr ville den ihvertfald blive.

Men netop fordi det er ønsker, så er det svært at frasortere nogen. For uden alle ønsker er opfyldt, så er det jo ikke den bedste recorder.

Man kunne måske holde en afstemning senere, om hvilke ønsker der skulle øverst på ønskelisten. Men så kræver det en som vil påtage sig et stort stykke arbejde med at være redaktør på den liste.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
dkoclni Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2004
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2004 kl. 18:09

Hej Lars

Ah - den havde jeg overset... Det er ikke sådan med alle de tråde..

Jeg tror nu alligevel jeg vil tilføje lidt til listen - da tanken jo er god nok - selvom det lige nu sikkert vil resultere i en optager til langt flere penge end vi er interesseret i at give. Dog synes jeg nu mange af de ting der er bliver skrevet allerede findes på en række optagere - blandt andet på KISS DP558, JVC DR-MH30 og Pioneer 720.

Jeg nære meget høje forventninger til den næste enhed i rækken fra KISS (måske DP 658? ;) - da de på mange punkter virker mere innovative og modige end de andre da de har turde sætte sig ud over "videomaskine tanken" og i stedet forsøgt sig med nye features for "kassen under hjemme-alteret".....  
Den slags bør belønnes med en masse køb af deres enhed!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu