Angående Fællesindkøb.
Jeg er en meget begejstret bruger af RECORDERe, men vil alligevel komme lidt malurt i bægeret.
Da BeeVee’s ide om fællesindkøb poppede op i hovedet, var det en fantastisk god ide, til at presse forhandlerne til at sælge til en fornuftig pris. Hvorfor sende pengene til udlandet, når der kan handles til samme priser herhjemme. Der er medlemmer der har brugt meget tid på at arrangere disse køb. Al’ muligt ros til dem, og hatten af for det.
Og nu til malurten:
Jeg synes efterhånden, at utroligt meget af debatten herinde, omhandler fællesindkøb af de nye maskiner, der kommer frem. Jeg synes det er synd, hvis forumet mere får karakter af en indkøbsforening, end et debatforum. Det skulle gerne være sådan, at man lige skal ind og tjekke, om der er nogle gode tips og tricks. Kunne få, og give gode ideer videre til andre.
Ikke således at forstå, at jeg ønsker fællesindkøbet nedlagt, tværtimod. Men at det måske kunne arrangeres på en sådan måde, at dagens emner ikke forsvinder så hurtigt ud af forsiden.
Dette er ikke en kritik af alle de personer, der gør et kæmpe stykke arbejde, for at vi har dette herlige forum. Blot en tanke.
Måske er det fordi at computeren driller, vejret er dårligt, konen og ungerne er umulige, og jeg har sovet dårligt. Så I må have mig undskyldt, hvis dette er helt ude i hampen.