|
Amazons Cloudtjeneste til Backup |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Se denne guide:
https://support.code42.com/CrashPlan/4/Troubleshooting/Speeding_Up_Your_Backup |
||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har begge en Synology DS716+ og overvejer at tilkøbe udvidelseskabinet, DX213 til 2 x HDD. Så kan vi køre raid 5 og med 4 x 6 TB HDD, så er der 18 TB at gemme på.
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
brafi
Bruger Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er sq ked af at måtte skuffe, men selv med 100%, så kan jeg ikke presse mere end et par mbit igennem til crashplan. (Jeg tester med deres free plan...)
Min PC er en i5, 2,9GHz så der er massere af krudt i maskineriet.... Min forbindelse er som du kan se her heller ikke begrænsningen... http://www.speedtest.net/result/5275540622.png |
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har brugt Crashplan privat i over 3 år og det er kun pga. prise, da hastigheden ikke er værd at skrive om. Den ligger på maks. 5 Mbit.
Jeg har benyttet Crashplan Pro på arbejdet og den kører over 20 Mbit uden problemer.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For nogle år siden prøvede jeg også crash plan og måtte opgiver. Det var alt for langsom. Jeg havde a. 2 Tb på min pc, der skulle over. Det ville tage flere måneder.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |