|
Minecraft server i skyen |
Besvar |
Forfatter | |
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Januar-2017 kl. 18:48 |
Jeg har været ved at kikke på at smide en minecraft server på en Raspberry Pi 3 til ca 5 samtidige brugere (har prøvet med en enkelt på en RPI B+), men tror ikke det kommer til at køre som knægten forventer. Jeg ønsker ikke at have en stor strømslugende PC stående 24/7.
Så er alternativet ikke at leje en i skyen ? Er der nogen der har erfaringer men en udbyder, samt priser
|
|
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror du vil opleve at priser i skyen for computerkraft er dyrere end den strøm en maskine benytter.
Amazon Web Service give 1 års gratis micro computer i skyen til at lege med. Bedste løsning er selvfølgelig hvis en ven kan give dig en under-bordet virtuel maskine på sit arbejde. Ellers skal du måske kigge på en NUC5PPYH som måske er kraftig nok til det du ønsker?
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har ikke selv nogen erfaring med at lave sin egen server i skyen, men fandt dette:
|
|
Mvh Jesper
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har i øvrigt selv forsøgt at få en spigot minecraft server til at kører på min nye DS116 uden held desværre.
|
|
Mvh Jesper
|
|
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har haft en server kørende i amazon's "sky" og det løb hurtigt op i 40 - 60 kr om måneden...så vidt jeg husker
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
wizdk79
Super bruger Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv MC-host.dk
|
|
nikro_dk
Junior bruger Oprettet: 01-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har tidligere prøvet en lightweight udgave af en Minecraft server på RasPi2 fra https://cuberite.org
Det fungerede faktisk ok, så mon ikke RasPi3 kan trække lidt Flere folk. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |