|
Nye HDD Recordere |
Besvar |
Forfatter | ||||||||||||||
[Snah]
Ny bruger Oprettet: 26-Februar-2004 Sted: Norway Status: Offline Point: 2 |
Emne: Nye HDD Recordere Sendt: 26-Februar-2004 kl. 13:53 |
|||||||||||||
Hei! Av ulike årsaker kommer jeg ikke til å anskaffe meg Pioneer DVR5100(mangler bl.a. scart inn, progressive scan) eller Panasonic DMR-E100. Jeg ser at nye Pioneer-modeller har kommet i Japan med bl.a. 160GB HDD. Jeg har forespurt Pioneer i Norge om disse, men de mente at de ikke ville komme før til høsten/neste vinter. Finnes det noen andre merker som har nye modeller som snart lanseres (ny generasjon)? |
||||||||||||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 26-Februar-2004 kl. 14:19 | |||||||||||||
Hej Snah De kommende Panasonic modeller (DMR-E85, DMR-E95 og DMR-E500) får progressive scan (og Panasonic har RGB input via scart). Panasonic har dog endnu ikke meldt ud hvornår de kommer til Europa, men der gættes på at de første modeller er til salg inden sommer (mon ikke DMR-E85 bliver den første). Se flere detaljer om dem her: http://www.recordere.dk/combo_future_dk.htm Men jeg tror ikke at de også optager progressivt på harddisken. De optager jo PAL som er interlacet. Så jeg tror kun at det er DVD-afspilleren som har progressive scan afspilning. En anden løsning kunne derfor være at købe en DVD-afspiller med progressive scan (f.eks. en Sony DVPNS 730). /Lars |
||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||||||||||
[Snah]
Ny bruger Oprettet: 26-Februar-2004 Sted: Norway Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 26-Februar-2004 kl. 14:47 | |||||||||||||
Takk for svar! Jeg har tenkt å bruke DVD recorderen som avspiller også, så det er derfor jeg ønsker progressive scan avspilling (hvis jeg evt. kjøper prosjektor..). At den spiller inn progressive scan er ikke et krav ;-) Det var forøvrig Pioneer DVR-710 jeg spurte Pioneer om releasedato... |
||||||||||||||
janus
Junior bruger Oprettet: 15-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Sendt: 26-Februar-2004 kl. 15:02 | |||||||||||||
Hej Shah Flere af disse modeller kunne vel dække dine ønsker.
De kommer engang i foråret. |
||||||||||||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 26-Februar-2004 kl. 15:18 | |||||||||||||
Hej Janus Nå ja, hvordan kunne jeg glemme dem Men så er der jo også den uddybende nyhed om dem, som viser lidt mere af features, screenshots og andet. http://www.recordere.dk/nyheder /Lars |
||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||||||||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |