|
Yamaha R-N301 Vtune,av control app |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal ikke installere noget for at få AirPlay. Du skal have en telefon, eller en tablet der har AirPlay indbygget.
Har du Android, har du ikke AirPlay, men måske en af de mange AirPlay apps til Android virker? Klaus
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har prøvet at se om jeg kunne finde noget airplay til android men der er stort set kun noget til videoer til android eller f.eks chrome cast.
Det ikke en katastrofe, men når jeg nu har det ville det være spændende at kunne bruge det Har prøvet heos og det virker, nok mest fordi appen virkede, var up to date med min mobil og alderen på forstærkeren var lav Et par reviews af forstærkeren |
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Airmusic virker med android, men køre ikke jævnt
|
||
cjoscar
Bruger Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
kan du ikke bruge MusicCast app'en?
Den bruger jeg til vores r-n602
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der ikke musiccast på min forstærker
|
||
Hapsdog
Super bruger Oprettet: 29-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror ikke at du kan kontrollere din nye forstærker med din telefon.
Der er hverken wifi eller bluetooth, vel?
Mvh |
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er airplay via netværk, men det køre ikke flyende
Pga prisen på forstærkeren (hvad jeg betalte), skal jeg ikke ud og betale en formue hvis jeg skal have det til at virker
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Update der køre ikke flyende med tidal men gøre det faktisk med youtube via airplay MEN lyden er utrolig tynd der mangler bund,varme i lyden
Det lyder som om subwooferen er slukket (hvis jeg havde en) Måske der findes en app der kan få det til at virke?
Redigeret af gasolin - 04-November-2023 kl. 17:59 |
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
For dælen, nu tog jeg mig endelig sammen og betalte de $6 og så prøvede jeg at lege lidt med net radioen Det virker dog med begrænsning af hvilken kanaler der virker i 2023, jeg sparede lige 500-1000kr på en enhed til net radio,bluettoth, senere skal jeg have prøvet hvad internet delen af net radio er. Elsker den radio/forstærker (receiver) -2 på bassen gør den blir lidt mere åben/klar i bunden og -4 i toppen blir den behaligere at lytte til, er nu mere neutral efter denne beskedne justering (første version af Dynaudio emit m10) og den power som den har ingen opgivelser er under 2x100 watt og den passer godt til mine dynaudio som ikke er super følsomme, men som jeg oplever som nogen højttaler trods en beskeden pris og størrelse har en god bund og kan tåle meget ren effekt, max volume som man kan sætte den til har jeg valgt 73, slutningen af 60'erne begynder det at blive sjovt når man kan li at spille højt og 73 er er rent og højt. Bedste 700kr jeg i lang tid har givet ud + da jeg gav 1500kr for en denon DR-800HN med til hørende dcd-800ne, til 1500kr (desværre i sølv). Jeg mener bestemt den har kunne vise volumen ved siden af hvilken højttaler terminaler den bruger (SP A) nogen der ved om det er muligt og hvordan Sidste spørgsmål, nogen der ved om det er i højest mulige kvalitet når jeg man lytter til net radio via en receiver ? Redigeret af gasolin - 07-November-2023 kl. 01:07 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |