|
Beolab 17 og Airport express |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du 100% sikker på, at man ikke kan kontrollere volumen af SPDIF output på en Apple TV når du spiller AirPlay? Jeg har selv benyttet mig af AirPlay på mk2 af AppleTV og dér virkede volumenkontrollen fint fra min telefon. Playmaker giver dig ikke bedre lyd pr. definition. Den har en analog lydudgang ligesom Airport Express. Redigeret af Torben Rasmussen - 08-Maj-2014 kl. 09:29 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Landrock
Bruger Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers så overvej en Bluesound Node. Den er Apple tv lang overlegen i lyden (har haft dem begge) Den har digital ud SP/DIF
Og her kan du skrue op/ned for volumen i Bluesound app´en, jeg mener Sonos Connect har samme mulighed. Begge streaming bokse finder du i hifiklubben. http://www.hifiklubben.dk/Products/bluesound-node-tradlos-musikafspiller-55262/ Du skal bruge Beolab transmitter 1 til Beolab 17. Den har digital SP/DIF som du smider Node/Connect i. Så er du kørende :) http://www.bang-olufsen.com/da/sound/loudspeakers/beolab-transmitter-1 |
|
Raf
Ny bruger Oprettet: 29-April-2014 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hey Landrock
Tak for svar.... jeg går ud fra, at du tænker, at jeg så kobler tv til B&O's transmitter via HDMI kabel??? Så kan man regulere lyden via app'en
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Raf
TOSLINK Redigeret af Peter Pan - 01-Juni-2014 kl. 19:06 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |