|
BeoVision Avant og BeoRemote One |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
MichaelA
Guld medlem Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super fedt tv og gennem tænkte løsninger. Glæder mig til at opleve det live snarest
Tror mit Beovision 7-40" snart skal på pension...
|
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
Christian H
Guld medlem Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super lækker remote!
Mon den vil kunne tale sammen med Lintronic? Eller skal der en opdatering til før det er muligt?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der skal helt klart en opdatering til. Der er flere knapper, som ikke vil virke. Jeg tester det når vi får en Avant ind til test (jeg har en Lintronic).
Redigeret af Torben Rasmussen - 09-Maj-2014 kl. 21:38 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syntes at det er et setback i forhold til beo4. Nu skal man først trykke musik og så vælge cd, for at spille cd. På beo4 trykker msn bare på cd.
Klaus |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tiderne skifter jo. B&O laver ikke produkter med CD mere, og musikkilderne er efterhånden så mangfoldige, at man ikke kan lave dedikerede knapper til alt.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |