|
Rød / grøn LAN udgang |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
jgjensen
Super bruger Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
Funktioner
Tak(0)
|
ok dvs den kan jeg godt pille fra.
Er det så korrekt at de sidder direkte i routeren? Jeg kan få plads til min NAS hvis jeg undlader et af stikkene til 1-2-3 eller 4, men ville der være en måde at få alle 4 stik koblet til routeren + NAS når der kun er 4 indgange i routeren?
|
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
En switch.
Klaus
|
|
jgjensen
Super bruger Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg siger mange tak til jer allesammen
|
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det skulle være rigtigt godt så køber du en switch med 10-12 porte - så kan alle stik komme i denne og et enkelt videre derfra og til din router.
Den billigere (hvis du ikke skal bruge mere end 4 stik) vil være et købe en billig 5-ports switch (som linket til tidligere) og så derfra videre til din router. 8 porte er en sjov mellemting, men som dog alligevel kan give mening for dig og ikke vil koste mere end 3-400,-
|
|
jgjensen
Funktioner
Tak(0)
|
jeg ved ikke om jeg forstår dig korrekt, men er routeren ikke mit “ground zero” ?
Det er her det udefrakommende signal kommer ind og herfra forbindelserne går videre til patchboardet. Mit største behov for at få flere netværksindgange er på den anden side af stikket i det pågældende værelse hvor tv stuen er (vægstikket på billedet i mit første indlæg). Giver det mening eller misforstod jeg hvad du svarede på? :-)
|
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo. Men, har du brugt alle 4 udgange i routeren og har brug for flere (placere NAS i skabet, eller bruge både rød og grøn stik), så køber du en switch og placerer den i skabet. Har du brug for mere end 2 netværksforbindelser (så rød og grøn ikke er nok), placerer du en lille switch ude i det enkelte rum. Klaus
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |