|
Tomtom6 vs Navigon MobileNavigator6 |
Besvar |
Forfatter | |
reinhold
Ny bruger Oprettet: 25-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Emne: Tomtom6 vs Navigon MobileNavigator6 Sendt: 24-Maj-2007 kl. 13:16 |
Indtil nu har jeg benyttet mig af TomTom5, men savner en 'mellem'-ruteplanlægning. Det har Navigons løsning. Jeg kan ikke se om TT6 har en mellemting mellem 'hurtigst' og 'kortest'. Er der nogen der kan svare på det? Navigon har flere lande med i deres europaudgave og det ser ud til at dækningen er OK. Er der andre argumenter for at vælge hhv. Tomtom6 eller MobileNavigator6? MVH John |
|
Pokerface
Guld medlem Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
Sendt: 24-Maj-2007 kl. 16:36 |
Hej. Jeg kender intet til TomTom, men jeg kender en del til Navigon, og kommer på deres "bruger-side", og derfra ved jeg, at rigtig mange TomTom brugere har skiftet til Navigon, her ved den sidste opdatering. Det må der vel være en grund til. ... Men jeg syn's du skal besøge Navigon-siden, og læse og debattere om programmernes fordele og ulemper i forhold til hinanden... Derovre er det nemlig, (i modsætning til hos TomTom) tilladt at debattere om alle programmer og maskiner, uden at man "hug" over nakken el. at der bliver fjernet indlæg. Navigon's "bruger-side" kan du finde her:
Redigeret af Pokerface - 24-Maj-2007 kl. 16:39 |
|
Mvh. Frede.
[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
Kief
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Sendt: 24-Maj-2007 kl. 17:43 |
Jeg har selv TomTom 6 på min N73 og ja den har både "kortest" og "hurtigst" ... ja den har endda en "cykel" så man kan komme endnu hurtigere frem hvor der er ensrettet for biler :) Det fungerer super godt, og jeg må sige at jeg er imponeret over hvor godt det fungerer i forhold til det "kun" er en mobiltelefon-skærm som er tilrådighed. Så thumbs up! for Tom Tom... Kender tilgengæld intet til Navigon...
|
|
Mvh.
Casper |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |