|
DRTv app: se videre kommer ikke frem |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har snakket med DR om login problemet et par gange, senest for et halvt-helt år siden, hvor de påstod, at det lige straks blev løst (ganske som tråden på Flatpanels også siger).
Hvor svært kan det dog være, at lade være med at ugyldiggøre en cookie der ligger på brugerens streaming enhed (ATV, Shield, etc.) fordi brugeren har haft slukket sin enhed? For en almindelig udvikler, ikke særligt svært. For DR, ganske umuligt. For alle andre streaming tjenester, ser det også ud til at være ganske enkelt og ligetil. Alle de hjemmesider jeg har udviklet, der har haft login, har kunnet det uden noget bøvl overhovedet. Jeg kan slet ikke forstå hvordan de kan kæmpe med det i årevis. I en periode forsvandt billedet i deres ATV app, når man valgte at få oplæsning for synshæmmede på. Som jeg jokede: "DR mener nok at billedet er overflødigt, når folk alligevel ikke kan se, hvad der sker på deres fjernsyn..." Der er dog nogle som bruger oplæsning fordi de ikke kan nå at læse teksterne, f. eks. pga. en hjerneblødning eller lignende. Redigeret af archfrog - 19-August-2024 kl. 04:23 |
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
De mange glæder ved universal-apps...
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
MacNerd1965
Junior bruger Oprettet: 19-August-2022 Sted: 2900 Hellerup Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
I går aftes kunne jeg slet ikke se Nyhederne, da jeg bare lavede en fejl??
Er man tvunget til at lave et login nu?
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken fejl?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
MacNerd1965
Junior bruger Oprettet: 19-August-2022 Sted: 2900 Hellerup Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes det var en fejl 1, men jeg er ikke hjemme nu.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er en fejl 1? Som regel fjernes fejl i apps ved at slette og gen-installere dem.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
MacNerd1965
Funktioner
Tak(0)
|
Det ved jeg godt. Det gør jeg hver anden dag og det har jeg gjort i mange måneder nu.
Komplet latterlig App. DR er simpelthen nogle amatører.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er der en ny fejl..... Klaus
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Godt jeg ikke mere har problemer med DR app, det skete siden jeg oprettede en bruger.
|
|
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er jeg også begyndt at få relativt ofte. Det ser ud til at ske til tider, når man vender tilbage til DRTV appen efter at have været ovre i andre apps.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har sendt den til DR, vi må se, hvad de svarer….
Klaus
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |