recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DRTv app: se videre kommer ikke frem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DRTv app: se videre kommer ikke frem

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
archfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2022
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér archfrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2024 kl. 04:22
Jeg har snakket med DR om login problemet et par gange, senest for et halvt-helt år siden, hvor de påstod, at det lige straks blev løst (ganske som tråden på Flatpanels også siger).

Hvor svært kan det dog være, at lade være med at ugyldiggøre en cookie der ligger på brugerens streaming enhed (ATV, Shield, etc.) fordi brugeren har haft slukket sin enhed?  For en almindelig udvikler, ikke særligt svært.  For DR, ganske umuligt.  For alle andre streaming tjenester, ser det også ud til at være ganske enkelt og ligetil.  Alle de hjemmesider jeg har udviklet, der har haft login, har kunnet det uden noget bøvl overhovedet.  Jeg kan slet ikke forstå hvordan de kan kæmpe med det i årevis.

I en periode forsvandt billedet i deres ATV app, når man valgte at få oplæsning for synshæmmede på.  Som jeg jokede: "DR mener nok at billedet er overflødigt, når folk alligevel ikke kan se, hvad der sker på deres fjernsyn..."  Der er dog nogle som bruger oplæsning fordi de ikke kan nå at læse teksterne, f. eks. pga. en hjerneblødning eller lignende.

Redigeret af archfrog - 19-August-2024 kl. 04:23
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2024 kl. 09:37
De mange glæder ved universal-apps...
Til top
MacNerd1965 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-August-2022
Sted: 2900 Hellerup
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MacNerd1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2024 kl. 11:41
I går aftes kunne jeg slet ikke se Nyhederne, da jeg bare lavede en fejl??

Er man tvunget til at lave et login nu?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2024 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af MacNerd1965 MacNerd1965 skrev:

I går aftes kunne jeg slet ikke se Nyhederne, da jeg bare lavede en fejl??

Er man tvunget til at lave et login nu?
Hvilken fejl?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MacNerd1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2024 kl. 12:38
Synes det var en fejl 1, men jeg er ikke hjemme nu.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2024 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af MacNerd1965 MacNerd1965 skrev:

Synes det var en fejl 1, men jeg er ikke hjemme nu.
Hvad er en fejl 1? Som regel fjernes fejl i apps ved at slette og gen-installere dem.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MacNerd1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2024 kl. 16:02
Det ved jeg godt. Det gør jeg hver anden dag og det har jeg gjort i mange måneder nu.

Komplet latterlig App. DR er simpelthen nogle amatører.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2024 kl. 16:31
Så er der en ny fejl.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2024 kl. 17:10
Godt jeg ikke mere har problemer med DR app, det skete siden jeg oprettede en bruger.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2024 kl. 08:08
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Så er der en ny fejl.....

Klaus

Den er jeg også begyndt at få relativt ofte. Det ser ud til at ske til tider, når man vender tilbage til DRTV appen efter at have været ovre i andre apps.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2024 kl. 16:08
Har sendt den til DR, vi må se, hvad de svarer….

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu