|
Amazone's Jersey Merchant? |
Besvar |
Forfatter | |
M.K.A
Bruger Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
Emne: Amazone's Jersey Merchant? Sendt: 09-November-2009 kl. 20:09 |
Hej
Har kig på Zodiac - Director's Cut fra amazone, men den fortæller at den bliver sendt fra Jersey. Så mit spørgsmål er om der så kan komme ekstra told på nu hvor det bliver sendt fra Jersey? Vil det være bedre at købe fra f.eks. gzoop da den siger det er sendt fra UK? Den er også en del billigere faktisk men gider ikke spare det hvis der stadig kan opstå problemer i tolden? Tak for hjælpen. |
|
M.V.H M.K.A
|
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Sendt: 09-November-2009 kl. 20:17 |
Hej , den kan du roligt bestille. Prøv at læse igen hvad der står , det er KUN hvis du bor i UK at den bliver sendt fra Jersey. Jeg køber selv , næsten , alle mine film hos Amazon , og de bliver sendt fra UK eller tyskland , for det meste. Så der kommer ingen told på , og momsen sørger de også for...
MVH Redigeret af hopgreve - 10-November-2009 kl. 06:58 |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |