|
Regler for stigning? |
Besvar |
Forfatter | |
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Emne: Regler for stigning? Sendt: 10-November-2010 kl. 21:26 |
Hej .
Jeg vil bare forhøre mig om der ikke er nogen regler for hvor meget ens Antenneforening på hæve deres årlige gebyr I mit tilfælde giver jeg 2690- for en mellem pakke hvor jeg har muligheden for at købe tillægs kanaler ved Yousee i form af mine HD kanaler som jeg gerne vil have. Men nu ændre de så ledes at de hæve grund pakken til 3030.- årlig og ikke nok med det, så ryger muligheden for at bruge Yousee kort, så hvis jeg skal have de HD kanal jeg vil se, så ender vi på den anden side af 4100.- årligt og så skal jeg tag Storpakken hvor der er en masse udlandske lort 6 brugbar HD kanaler (De typiske man gerne vil se) Kan det virkelig passe man bare kan bøffe kunder for 250.- i mer pris årlig |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
rawi
Super bruger Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
Sendt: 10-November-2010 kl. 22:08 |
Jeg tror det er lovligt nok. Det kommer jo an på hvilke kanaler der er stemt om, og hvad de nu engang koster. Desuden melder de stigningen X dage i forvejen, som der sikkert står et eller andet sted de skal.
Noget af det du måske vil støtte op om kunne være Finn her http://epn.dk/medier/tv/article2241006.ece |
|
bjorno
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Sendt: 12-November-2010 kl. 14:24 |
Det er vel vedtaget på antenneforeningens generalforsamling.
|
|
moho
Guld medlem Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
Sendt: 15-November-2010 kl. 11:46 |
Antenneforeningers generalforsamling.
Hvis eller når grundpakken koster så meget, da kan manvel få rettens ord for slippe for samme. Her i Aarhus koster grund- eller basispakken dog kun en rund tusse årligt, i modsætning til nogen "Troede at man kunne tvinge os til betale kr 3.000 i 2008, hvilket heldigvis ikke lykkedes" Og her den 10. januar skal noget om til domsafsigelse Her i Aarhus blev der i november 2007 formuleret som her. Udgifterne til kabel Tv skulle kunne koste 400 kr., 800 kr. per måned, i 10 år, i 20 år, Altid? Så er der ligesom lagt en forudsigelse. Am man kan afskrive ting som een gang er installerede? Eller om tilsluttede fortsat skal betale mere og mere alene for teknikken. Redigeret af moho - 15-November-2010 kl. 11:50 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |