|
Dolby Atmos Demo Indhold |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er bare sværere for et 5.1 setup at give den effekt til alle dem som ikke sidder præcis i midten. Men er til dels enig - et ordentligt 7.1 setup sat korrekt op giver bedre resultat end et middel Atmos.
|
|||
Jens L
Ny bruger Oprettet: 22-December-2019 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hey Nagash, med hensyn til apple tv så mener jeg bare jeg så nogle youtube videoer hvor infuse havde en passthrough funktion. Jeg har prøvet nogle af dem med TrueHD og ganske rigtigt, de har et DD+ spor, problemet er bare at der ikke er noget lyd på dem, men bare en mandelig stemme der siger at "to get the full experience of atmos choose the TrueHD soundtrack in your soundtrack menu", øv!
Det er godt nok pænt af dig 007, kan se du også har sendt mig en besked. Jeg er ved at se om jeg kan skaffe min egen ellers svare jeg lige på din PM.
Tak potter, det er noteret! |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg så den danske film Underverden forleden dag og her var der rigtig godt Atmos lydspor på
|
|||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |