|
Trådløst Apple CarPlay |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
|
nej pengene var til 2022 modellen - importeret
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dem jeg kender med Cupra Born har trådløst CarPlay.
|
|
Briskus
Bruger Oprettet: 07-August-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den faceliftede Cupra Born er slet ikke kommet endnu, den kommer først i 2024. Trådløst CarPlay har altid været standard på Cupra Born. Mon det kan være trådløst opladning du forveksler det med?? Det er nemlig ekstraudstyr, ikke standard.
OK, har lige overset at du skriver importeret, jeg ved så selvfølglig ikke om der kan være lande hvor det ikke er standardudstyr. Redigeret af Briskus - 28-Oktober-2023 kl. 07:38 |
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik af vide af sælgeren at der ikke var trådløst Apple CarPlay Nu har jeg så fået bilen og der er så både trådløst opladning og trådløst CarPlay - skulle dog ændre nogle ting i iPhonen for at få det til at fungere….. men nu fungerer det…. Jubiiii. Tak for inputs- skal rode med en masse indstillinger i dag :)
|
|
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
der skal kun parres ikke andet.
og så kan man sortere app i carplay og vælge rækkefølge |
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
nej der var nogle ting der skulle ordnes på min telefon inden jeg havde en pind der hed CarPlay - men en YouTube video hjalp
|
|
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |