|
LG G1 vs Sony A90J |
Besvar |
Forfatter | |
heimer73
Ny bruger Oprettet: 08-Juli-2021 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-August-2021 kl. 15:14 |
Nogen som har haft fornøjelsen af at kunne sammenligne de to i aktion? Hvilken fremstår mest "bright"(dog i ikke i vivid mode eller hvad det nu hedder).
Er det tæt løb eller hvordan var jeres oplevelse? Læste jo at LG G1 nu kommer med 5 års panel garanti(som efter sigende også skulle dække burn in). Erfaringer modtages med kyskånd :) Takker
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bright? Du mener vel lysintensitet eller hvad? Hvis du bare skal vælge mest lysoutput = nits, så skal du ikke vælge Oled. Skal du derimod ha et lysstærkt kontrastfyldt panel, som kan vise det bedste billede, så skal du ha Oled.
Redigeret af Munch - 08-August-2021 kl. 15:55 |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er et svært valg. Ærligt - jeg har ikke set de to TV side om side, men jeg har se dem hver for sig.
Selv ville jeg nok vælge et Sony TV, og det har noget at gøre med min kvalitets følelse, og desuden minder Sony´s billede mig nok mest om mit eget Panasonic 65JZ2000. Men alt andet lige, du kan ikke bruge mit udsagn til ret meget, for TV i denne sammenhæng, så skal de to TV ses "Side by side", og begge kalibrerede, og visende det samme billede. Pøj pøj med valget.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har en test af LG G1 på vej på Flatpanels. Så kan du sammenligne lysstyrken på de to TV for fuldskærm, peak lysstyrke og niveauer derimellem
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er også lavet en fin sammenligning hos rtings
Har selv et en G1 EVO 77" jeg overvejet at købe Sony eller Panasonic, men A90J og Panasonic findes ikke som 77" og gallery designet som G1 besidder ser godt ud på væggen med sine ca. 2.5cm fra glas til væg. En ting i testen falder fald mig for øjet er, at der billede retention på A90J og ikke på G1, enig i at det sikkert er i småtingsafdelingen. Redigeret af Potter - 09-August-2021 kl. 08:20 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
heimer73
Funktioner
Tak(0)
|
1000 tak :) den holder jeg øje med
|
|
heimer73
Funktioner
Tak(0)
|
Tak :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |