|
Hvad kan et 65”LG B7V med lidt burn in sælges for? |
Besvar |
Forfatter | ||
jannikmariager
Bruger Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-November-2021 kl. 09:15 |
|
Har et 65” LG B7v som har lidt burn in, ses ikke ved alm tv brug, men i reklameblokke bemærkes det hvis man ved det er der (pga farverne) Hvad kan det sælges for mon?
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvis du er heldig 1000.-
men kender ikke marked for TV med fejl
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
TV’et er jo ikke ubrugeligt, så et par tusinde, det har 4-5 år på bagen ikke?
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
MikeW
Bruger Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sæt lidt flere informationer, evt. billeder og en pris på, så er jeg sikker på du slipper af med det. Jeg kunne endda måske være interesseret ;-)
|
||
jannikmariager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her er link til et par billeder med alm tv fra igår |
||
MikeW
Bruger Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Uh, link er privat, (har spurgt om adgang). Supplér evt. med enkeltfarve testbilleder, rød/grøn/blå/grå/hvid, så man kan bedømme graden a burn-in
|
||
jannikmariager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har uploadet farver Har du adgang?
|
||
Peter.C
Bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, man kan se dem nu. Kan du tage et billede med rød baggrund, der er det nemmest at se. Jeg har selv et 55” B7, der er meget værre ender dit. Dog ikke til salg. Ikke brun-in, men noget med en algoritme der korrigere for alderen på de enkelte pixel, der over kompensere. Jeg tror ikke man kan finde et B7 uden nogen form for fejl i billedet. De er ved at have nogle år på bagen. /Peter
Redigeret af Peter.C - 02-November-2021 kl. 16:27 |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |