|
VT50 burn in eller retention? |
Besvar | Side <1 101112 |
Forfatter | |
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er træls det er så tilfældigt hvad man får. Havde egentligt sat næsen op efter et VT50, men det bliver det ikke til, med mindre der kommer mere styr på den slags. Og forhandler pg producent er jo oftest p*sse ligeglade når først tv'et er solgt.
Håber de nye modeller vil være bedre, men der går nok noget tid før de er blevet testet nok til at vise problemer. |
|
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
OT:
Skal man resette sit VT50 til default, når man har opdateret firmwaren (skal jeg nemlig på min Oppo) ?? |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næh ikke mig bekendt
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så lykkedes det minsandten også mig at få retension på mit 55VT50. Efter 40 min med en menu fra min Integra med afspilning af musik - så var den der. Men heldigvis, 5 min med rullebjælken så var det væk igen
|
|
kronholm
Bruger Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
Funktioner
Tak(0)
|
tillykke med det
|
|
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
Tja det er jo lige før, jeg har jo ikke konstateret det før
|
|
Besvar | Side <1 101112 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |