|
Tastaturtoner ved MitID. |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | ||
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK, jeg har ikke flere løsningsforslag mht ansigtsgodkendelse, men er fingeraftryk ikke også nemt nok?
Jeg bruger selv fingeraftryk, både til åbning af telefon og andre ting såsom MitID - jeg gider ikke tænke på, om jeg har briller eller hat på eller noget andet. Jeg tænker ikke din iPad har mulighed for biometri, siden du får den melding.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej selv iPad 10 der er født uden homeknap, har ikke biometri, men fingeraftryk i on/off knappen på toppen/venstre side alt efter hvordan den er positioneret.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Erik K
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kan undre sig over at iPad halter så langt efter iPhone.
På deres telefoner har Apple jo været fremme i skoene. Så længe folk ikke brokker sig i større omfang, har de store producenter en tendens til kun at aktivere ting, de kan tjene en masse penge på. Det er måske ikke så underligt.
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fingeraftryk (Touch ID) er biometri. Og andre modeller har Face ID. |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal selvfølgelig have aktiveret Touch ID for at kunne bruge Touch ID |
||
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
|
iPads har haft biometri siden 2014. |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, selvfølgeligt. Jeg bruger ikke touch- eller ansigts ID på min iPad. Problemet er jo at jeg ønsker ansigts ID på min telefon ved godkendelse af MitID.
|
||
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var bare for at forklare, hvorfor det ikke er muligt på din iPad pt.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
You are so right.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Erik K
Funktioner
Tak(0)
|
|
Både touch ID og face ID er betegnelser for biometrigodkendelse.
|
||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |