Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
~Damien~
Junior bruger
Oprettet: 23-September-2006
Status: Offline
Point: 39
|
Emne: Problemer med tv2 Sendt: 14-September-2008 kl. 15:38 |
Hej alle
Jeg har lige skiftet min gamle selector ud med den nye med hdd
men som overskriften siger, kan jeg ikke se tv2 på den, der er simpelthed sort skærm. ingen lyd eller noget. Fejlmeddelsen på skærmen siger at der intet signal er, men alle andre kanaler køre upåklageligt
på de øvrige kanaler er
signalstyrken er ca. -6,3
BER 0
Alle andre kanaler står super godt, og optagelse virker også fint...
Er er nogen der ude der kan hjælpe mig med dette...
har desuden også prøvet at slette kanalen fra favoritlisten, og så lagt den ind igen. hjalp heller ikke...
på forhånd tak!
Redigeret af ~Damien~ - 14-September-2008 kl. 15:45
|
|
jens0804
Super bruger
Oprettet: 18-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 393
|
Sendt: 14-September-2008 kl. 18:18 |
Og du er sikker på du har valgt det rigte netværksnummer?
|
m.v.h Jens Christensen
Panasonic TH-42PV500E + TH-P37X10Y, Samsung SMT-H3126 , Sony BDP S550, Digiality CX-302T, Technics SA-DA 8
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
|
Sendt: 14-September-2008 kl. 18:43 |
~Damien~ skrev:
Hej alle
men som overskriften siger, kan jeg ikke se tv2 på den, der er simpelthed sort skærm. ingen lyd eller noget. Fejlmeddelsen på skærmen siger at der intet signal er, men alle andre kanaler køre upåklageligt
på de øvrige kanaler er
BER 0
har desuden også prøvet at slette kanalen fra favoritlisten, og så lagt den ind igen. hjalp heller ikke...
på forhånd tak!
|
Jeg går ud fra, at du har brugt det rigtige nummer på kabelnettet. Prøv så at slette hele din favoritliste. Indlæs derefter kanalerne igen.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
~Damien~
Junior bruger
|
Sendt: 14-September-2008 kl. 20:13 |
joern.loenborg skrev:
~Damien~ skrev:
Hej alle
på de øvrige kanaler er
BER 0
på forhånd tak!
|
Jeg går ud fra, at du har brugt det rigtige nummer på kabelnettet. Prøv så at slette hele din favoritliste. Indlæs derefter kanalerne igen.
|
Jeg bor i århus, og har brugt netværkskode 00700 lige som på den gamle sagem. det skulle vel være rigtigt nok, kan også se at info feltet i bunden af slkærmen stå tv2øj så det er ogsp rigtigt nok...
|
|
~Damien~
Junior bruger
|
Sendt: 14-September-2008 kl. 20:18 |
joern.loenborg skrev:
~Damien~ skrev:
Hej alle
på de øvrige kanaler er
BER 0
på forhånd tak!
|
Jeg går ud fra, at du har brugt det rigtige nummer på kabelnettet. Prøv så at slette hele din favoritliste. Indlæs derefter kanalerne igen. |
Nu har jeg prøvet at slette favoritlisten, og tv2 virker stadig ikke... tror vist det bliver et opkald til yousee i morgen!!
|
|
~Damien~
Junior bruger
|
Sendt: 14-September-2008 kl. 20:34 |
Hmm... Prøvede lige at skifte til det tv-kabel som fulgte med, og det har åbenbart gjort en forskel... nu virker det ihvertfald...
forstår det ikke helt, men hva faen, det virkede...
tak for hjælpen...
|
|