SPOILER SPOILER
Nå gik længere tilbage og startede fra kapitlet før doktoren. Nu fik jeg så set, hvad hun kunne dø af senere (fald fra vinduet). Ved i om der er nogen måde man kan få Madison levende igennem spillet.
Og er det muligt at Ethan Mars ikke bliver skudt af politiet til sidst? I behøves ikke fortælle hvordan, blot om det er muligt.
Vedr: udvidelse så har jeg bestemt ikke brug for flere slutninger. Jeg har haft 3/4 forskellige eller i hvert fald variende slutninger. kunne godt tænke mig at få alle hovedepersonerne undtagen morderen igennem levende. Men er i tvivl om det virkelig kun kan blive et bad ending spil på den ene eller den anden måde???
Første gang jeg gennemførte døde Shaun, Madison og FBI agenten.
Anden gang døde Ethan og Madison.
Og kan ikke huske alle variationer, men der dør altid nogle af "heltene".
Fedt spil, er meget mere positiv nu. Men den langsomme styring/spillestil driver mig endnu mere til vanvid nu hvor man gerne vil genspille kapitlerne hurtigt. Og det er virkeligt synd med al den screen tearing. Og hvorfor kan man ikke løbe, alle figurerne går så langsomt. Endelig er der nogle store plothuller hist og pist.
Nå men vi kan vel konkludere det skal have en 8/10. Mange af kapitlerne er noget af det absolut fedeste jeg har spillet, så synd at de ikke lige fik de sidste ting på plads.