|
Yousee Boks ? |
Besvar |
Forfatter | |
xalodogan
Guld medlem Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-April-2013 kl. 21:55 |
Om ca 1 uge bliver mit fællesantenne-anlæg skiftet til Yousee.
Mit Sony TV som er 6 år gammelt har ikke mpeg4 tuner. Derfor er tanken at købe en MPEG4 boks. Men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge...om det skal være en boks fra Yousee eller en boks fra Harald Nyborg eller Bilka. Jeg går samtidigt også op i billedekvalitet samt holdbarhed :-) Der skal naturligvis være HDMI udgang samt en USB port eller lign hvor jeg kan optage på. Det bedste for mig ville være hvis den kunne optage på en ekstern HDD som jeg kan koble på. Yousee har en boks til 499,- tror jeg. På forhånd tak
|
|
xalodogan
Guld medlem Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glemte lige.....jeg har ikke brug for det med at leje film osv fra Yousee.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Jeg mente at kunne huske at man ikke kan optage med den nye YouSee boks og fandt dette citat: 'Der har været mange rygter ude om optagelse af udsendelser via den indbyggede USB port. Og selvom boksen understøtter det, har YouSee fravalgt denne option, da man ikke kan garantere for god nok performance.' Hilsen Carsten. |
|
steen5
Super bruger Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan optage med en Clint dc1 boks som koster knap 500 kr i Elgiganten
|
|
Rough
Super bruger Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Funktioner
Tak(0)
|
du kan også optage med yousee's youbio boks til 499.-
|
|
steen5
Super bruger Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
De forståede løsninger er alle men en tuner. Det betyder, at du ikke kan se en udsendelse og optage en anden. Lej du hellere en Samsung 3126 PVR fra YouSee til 99 kr. pr. md. P. t. kan du få de første to måneder gratis. I lejen ligger også betaling for kort.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
steen5
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er en bedre løsning, men også en dyrere løsning på sigt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |