|
Pris pr. måned på digital-tv?... |
Besvar |
Forfatter | |
xintax
Ny bruger Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Emne: Pris pr. måned på digital-tv?... Sendt: 07-November-2008 kl. 15:28 |
Nu er jeg efterhånden blevet meget forvirret over hvordan og hvorledes hvis jeg vil skifte fra kabel-tv til digitalt tv... Lige nu har jeg fuldpaken ved kabel-tv og dermed ca 40 kanaler... Og med den kollektive aftale gir jeg ca 220 kroner pr måned for det. Og har regnet mig frem til, at leje af HDD boks og kortafgift vil koste 92 kroner om måneden... Så er spørgsmålet bare - Skal jeg betale 220 + 92 om måneden...? for den fuldpakke jeg har nu er jo ikke digital... Og i de digitale tv-pakker jeg kan finde på yousee's side indeholder ingen af dem f.eks TV3 og 3+ - Og det kan jo ikk helt passe... Hvordan hænger det hele sammen - Skal man til at betale 220+92 og så er alle de ca 40 kanaler man har nu digitale? Eller skal man udover det betale for de ekstra tv pakker man nu vil ha? - Kan virkelig ikk finde ud af hvordan og hvorledes... Redigeret af xintax - 07-November-2008 kl. 15:30 |
|
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Sendt: 07-November-2008 kl. 15:35 |
Du skal betale 220+92 og du får dermed de kanaler, du har analogt i fuldpakken, i digital version. Endvidere får du nogen ekstra bonuskanaler digitalt.
De ekstra digitalpakker indeholder kanaler, der ligger ud over, hvad du allerede har. Bemærk at det koster 500 kroner i etablering, hvis du lejer boksen uden at tegne abonnement på en digital pakke. Det er derfor billigere at tage en billig digital pakke og opsige den efter 6 måneder end det er at fravælge den og betale de 500 kroner. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Sendt: 07-November-2008 kl. 18:25 |
Du skal ikke skifte til fra kabel-TV til digitalt TV. Du beholder dine ca. 40 kanaler som kabel-TV. Så lejer du en boks til 59 kr. pr. md. Endviderebetaler du hvert ½-år 199 kr. Hvis du vil undgå at betale 500 kr. i oprettelse, kan du tage f. eks. HD-pakken til 49 kr. pr. md. Den er du "kun" bundet af i 6 måneder. Du betaler altså 6 x 49 = 294 kr. i stedet for 500 kr. i oprettelse. En besparelse på 206 kr. De ca. 40 kanaler kan nu også ses på din digitale boks + nogle tillægskanaler u/beregning. Da du har fuldpakken, kan du på boksen se Kanal 5 HD og TV2 Sport HD. Din pris for digitalt/HD TV er i de første 6 mdr. 141 kr. pr. md. Herefter er prisen 92 kr. pr. md. - som du også selv skriver. Priserne kan du se her. Redigeret af joern.loenborg - 07-November-2008 kl. 18:27 |
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |