|
Hvad er meningen med at slette tråde og indlæg? |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(1)
|
|||
LOL Det er vist det man kalder et selvmål...
|
||||
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
I øvrigt er aktivitetsniveauet i dette forum vist næppe på et niveau, hvor det er svært at følge med, selv når tråde ikke slettes eller smadres af fornærmede trådoprettere.
|
||||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej egentlig ikke. Det blev også gjort i en sindstilstand af irritation/surhed, over en anden bruger. Som jeg skrev anser jeg det ikke som en rimelig grund. Men det er jo menneskeligt at begå fejl. Derfor mener jeg også at denne tråd ikke skal være omtale/angreb på Kampus, men en generel diskussion omkring sletning af indlæg. M.v.h. |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Angreb du mig? Det så jeg slet ikke, så det er helt i orden med mig ;-) Klaus |
||||
Bruger udmeldt 39
-- Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvem vil du så debattere med ?
|
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Sorry forkert tråd
Redigeret af Hother - 29-Juli-2016 kl. 01:04 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
M.v.h. |
||||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |