|
Recordere.dk i computerversion |
Besvar |
Forfatter | |
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-April-2016 kl. 19:53 |
Jeg bruger næsten altid min Tablet, når jeg læser på Forum. I modsætning til flatpanels.dks forum starter billedet desværre altid op i mobilversion. Jeg skal så bruge menuen på få billedet vist i en bedre computerversion.
Hvor ville det være rart, hvis login på recordere.dk selv kunne huske ønsket - eller at der kun fandtes pcversionen. Hvad mener I? Findes der allerede en løsning?
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
På min Tablet når jeg har klikket på Desktop, så bliver det Desktop hvergang, så det kan huskes. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
På forsiden af Forum i bunden vælges "klassisk"
Markér alle indlæg som læst :: Slet cookies oprettet af dette forum :: Note om personlige oplysninger i cookies Visning: Mobil | Klassisk Cookies og javascript skal være slået til i din browser for at benytte dette forum |
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rigtigt. Tak. Sådan havde jeg også gjort tidligere. Men glemt det efter ændringer. Tak for jeres hjælp😉
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Cyberguy
Bruger Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problem og har haft en måned eller to i Crome på iPad
Problemet opstod efter opdatering til IOS 9.x eller Crome merner jeg. Det er i forum problemet er og det har aldrig været et problem Min startside med nyheder angiver ikke den ene eller anden type, jeg er ikke logget ind, men trykker jeg på forum får jeg en træls side via f.eks. dette link http://forum.recordere.dk/recorderedk-i-computerversion_topic146435_post1476204.html#1476204 Først når jeg efterfølgende vælger "computervers" manuelt i Crome vises siden rigtig. Rydder ofte op i alt som jeg altid har gjort. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du vælger mellem Mobil/Klassisk visning på FORUM FORSIDE, ikke forsiden med nyheder
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |