|
blu-ray tekst filmoplysning |
Besvar | Side <1 525354 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har kun erfaring med at købe på CDON.dk, og her findes begge serier, men kun på dvd
|
|
kharder
Bruger Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er bare at kontakte CDON og bede dem oprette filmen på den danske side. Jeg har tidligere stået i samme situation og det var uden problemer. De sender alligevel fra et central lager i SE.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Mission accomplished!
Jordens Søjler bestilt hos DVDOO til 49,95 + 39,95 i fragt Skrevet til CDON om de vil lægge Uendelige Verden på deres danske side |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har importeret The Shape of Water UHD fra USA
På bagsiden står der engelske, spanske og franske undertekster Men der er danske undertekster |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan altid checke inden køb på Blu-ray.com http://www.blu-ray.com/movies/The-Shape-of-Water-4K-Blu-ray/196739/ Redigeret af Kampus - 07-April-2018 kl. 10:20 |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er den noget værd? Den ser underlig ud på trailers.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Underligt kan være meget bedre end normalt (og halvkedeligt)
Jeg synes, den er god Men det er smag og behag Se den, hvis du kan lide Pan's Labyrinth Redigeret af jake51 - 07-April-2018 kl. 11:47 |
|
Mikael Simpson |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror, at jeg venter til, at jeg kan leje den. Pan's Labyrinth, fik jeg aldrig set færdig. Den var ikke noget for mig.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Har bestilt Gladiator, The Patriot (Mel Gibson) og Saving Private Ryan hos amazon.co.uk
Filmene er 4K UHD med danske undertekster Kom så med Danser med ulve |
|
Mikael Simpson |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Har fået UHD-boks med Fast and Furious 1-8
450 kr. med forsendelse hos amazon Der er danske undertekster på seks af UHD-filmene (ikke 5 og 8)
|
|
Mikael Simpson |
|
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af kennethbrdk - 08-April-2021 kl. 13:15 |
|
Besvar | Side <1 525354 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |