|
Bluetooth adapter (audio transmitter) |
Besvar |
Forfatter | |
Steen F.
Guld medlem Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 557 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: i går kl. 23:54 |
Kan I anbefale en god bluetooth adapter (audio transmitter) mellem mobiltelefon og en gammeldags forstærker?
Jeg har kigget på Hall Connector til 399 kr. (https://hallaudio.com/en/produkter/traadloes-streaming/hall-connector/) men er der andre jeg bør overveje som lyder godt og ikke koster mere? Med mulighed for at den kan bruges i bilen også (jeg har en gammel cd-radio med aux) dvs den skal have indbygget batteri med mulighed for USB-opladning og evt. aptX. Jeg fandt denne her 1Mii men der står ikke noget om hvilken lydchip de har brugt: eller denne her:
Redigeret af Steen F. - 22 timer 54 minutter siden kl. 00:55 |
|
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, NAD C320, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det du søger er vel en Bluetooth receiver. Jeg har sjovt nok selv lige købt Bluetooth transmitter, men det er altså en boks der sender lyden fra et større setup til et par hovedtelefoner.
Bluetooth-receivere er ikke så besværlige at finde, men det kan være træls når man skal skrue helt op for lydstyrken på telefonen før det kan høres på anlægget. Hvis man ikke husker at skrue ned før man smider hovedtelefonerne i bliver man måske døv… Redigeret af Naiera - 19 timer 53 minutter siden kl. 03:56 |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville anbefale en trådløst netværksbaseret boks som f.eks. WiiM til hjemmet og så en billigfrans med Bluetooth til bilen.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |