recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Autologin fra to maskiner?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAutologin fra to maskiner?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Emne: Autologin fra to maskiner?
    Sendt: 25-Januar-2005 kl. 15:59
Da jeg var ny på dette forum, var der intet problem i at blive logget ind automatisk, også når man skiftevis brugte forummet hjemmefra og fra arbejde.

Det virker ikke mere. Nu skal jeg tilsyneladende foretage login hver gang jeg skifter maskine, formodentlig fordi forummet laver en ny cookie hver gang man logger ind. Det ville være fornuftigt hvis det password beskyttede noget som var seriøst sensitivt, men det gør det jo ikke.

Hvis det er nemt at omkonfigurere til den tidligere funktionalitet, ville jeg sætte pris på det. (Ellers vil jeg muligvis prøve at fuske med mine cookies, så de bliver ens de to steder.)
Til top
The Elusive One Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-December-2003
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2005 kl. 11:32
Jeg vil gerne tilslutte mig denne request, da jeg tilgår forummet fra 3 forskellige maskiner og det er lidt irriterende at skulle logge ind på hver af dem hver dag.
Til top
zink_brian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2004
Point: 301
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2005 kl. 22:27

Det kunne være fedt, hvis det blev lavet om....

DP-558 REV.06 80GB FW 1.1.4
Skype Me: Beyene
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu