|
DR P4 Nord (og få andre) fejler på Apple Music |
Besvar |
Forfatter | |
larsras0504
Ny bruger Oprettet: 17-Oktober-2023 Sted: Aalborg SØ Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Oktober-2023 kl. 20:13 |
Hej
Jeg har i flere år hørt P4 Nord via Apple music (kommer fra TuneIn) på enten iPhone/iPad eller en HomePod. For snart en måned siden holdt det op med at virke. Der sker bare intet når man forsøger at afspille. Det samme skete med P3 og et par andre P4 regional kanaler. P1, P2, P5 og P6 samt de fleste P4 regional kanaler virker fint. P3 er så kommet igen her for 14 dage siden. En gang imellem når jeg prøver på en iPhone kommer der en "certifikat fejl". Alt har været slukket mange gang her, men intet hjælper. Hvis jeg afspiller de fejlende kanaler direkte i Tunein, så er der ingen problemer. Er det et lokalt problem hos mig eller noget med samspil mellem Apple Music og Tunein? Har skrevet til DR, men intet svar. mvh Lars
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brug DR Lyd appen
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
larsras0504
Funktioner
Tak(0)
|
Kan så tilføje at jeg bruger det via Apple Homekit Automatisering, så DR lyd er ikke en Option ;-)
|
|
larsras0504
Funktioner
Tak(0)
|
Skrev til DR, og dagen efter virkede alle kanaler igen :-)
Et par dage senere svarede de så tilbage at de ikke kunne hjælpe mig :-D
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enten en fejl, der går og kommer... ELLER, DR, som ikke vil indrømme, at det er hos dem, at fejlen ligger! Brug en gl. dags radio - så spiller det!
Redigeret af mnielsen - 07-November-2023 kl. 16:33 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |