|
Opløsningen på det gængse indhold hos DRTV |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det fremgår af tråden, jeg har linket til Rul nogle indlæg ned.
Redigeret af Rasmus Larsen - 23-Juni-2023 kl. 07:35 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller at din boks kommunikerer mere med omverdenen end dit tv. Eller at du på det tidspunkt du så tv via boksen, blev der sendt indhold der kræver flere data. DR kører så vidt jeg husker variabel bitrate. Klaus
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Er der nogle der kan fortælle mig hvordan, jeg måler den øjeblikkelige bitrate på vores LG OLED55B6 mens jeg ser DR Live? Hilsen Carsten. |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogle danske apps har en debug-menu med signalinformation, som kan fremkaldes ved at holde OK-knappen nede i 10 sekunder. Jeg kan ikke huske, om det også virker i DRTV appen til LG TV.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |