|
QNAP 419 og 420 |
Besvar |
Forfatter | |
Eclair
Ny bruger Oprettet: 16-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juni-2023 kl. 12:11 |
Hej Recordere.
Jeg har i lang tid ikke kunnet få adgang til mappen Public på begge mine QNAP NAS, mens der ikke er problemer med de øvrige mapper. Windows Sikkerhed beder om: Angiv legitimationsoplysninger til netværket med dels brugernavn (admin) og kode. Jeg har i Windows 10's legitimationsoplysninger opdateret både brugernavn og kode uden resultat . Mine 2 Synology NAS'er fungerer uden problemer. Mvh Eclair
|
|
Henrik_45
Super bruger Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 381 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at gå ind på dine NAS via Web interfacet og definere hvilke brugere der har adgang til public folderen?
|
|
Eclair
Ny bruger Oprettet: 16-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Henrik_45.
Tak for dit svar. Jeg synes, at jeg har prøvet alle variationer mht brugertilladelser for delte mapper, men åbenbart ikke den rigtige. Overvejer om man kan nulstille NASén uden at indholdet forsvinder. Måske står der noget om dette enme i manualen. Mvh Eclair
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |