Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
plankeby
Super bruger
Oprettet: 08-Januar-2006
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 385
|
Emne: Hvor meget er dette forum værdt ? Sendt: 18-Maj-2006 kl. 16:19 |
Sidder og undrer meg over hvor meget dette forum er blevet verdt i kr?
Dem som startet dette forum sitter sikkert på beregninger på dette? Det er jo kjent at forum som virker og har mange frivillige som ofte svarer og hjelper, er verdt en del kr.
|
|
Bruger udmeldt 31
--
Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
|
Sendt: 18-Maj-2006 kl. 16:21 |
plankeby skrev:
Sidder og undrer meg over hvor meget dette forum er blevet verdt i kr?
Dem som startet dette forum sitter sikkert på beregninger på dette? Det er jo kjent at forum som virker og har mange frivillige som ofte svarer og hjelper, er verdt en del kr. |
Hvorfor? Har du tænkt dig at byde på det...
|
|
Digi
Bruger
Oprettet: 13-April-2006
Sted: Denmark
Point: 91
|
Sendt: 18-Maj-2006 kl. 16:25 |
det er nok noget med skattevæsnet
|
:o) K
|
|
plankeby
Super bruger
|
Sendt: 18-Maj-2006 kl. 16:28 |
....bare undrer meg
Ikke så sjeldent at noen større media kommer inn etter en stund og kjøper opp en del av et forum, uten at brukerene merker noen forskjell på det.
Min lønn fra mitt arbeid er (å utdanne seg for å arbeide med unge i problemer er, gir bare en selv økonomiske problemer)
Spennende å høre hvordan utviklingen har vært her inne med økonomi. Siden vi er mange som bidrar til å øke recordere.dk sin verdi, så vil det være godt å vite noe om utviklingen.
Redigeret af plankeby - 18-Maj-2006 kl. 16:37
|
|
Stouenberg
Bruger
Oprettet: 18-April-2006
Point: 226
|
Sendt: 18-Maj-2006 kl. 16:28 |
- for mig er det ubetaleligt...
|
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse...
|
|
Carser
--
Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 4805
|
Sendt: 18-Maj-2006 kl. 16:56 |
Osse for mig.
Og godt, det ikke er underlagt en stor medie-gigant, et bladhus e.l. men kører på frivillighed og støtte fra mange sponsorer, hvoraf en del også deltager i debatten med guldkorn.
Jeg mener ikke, at forummets egentlige værdi(er) kan eller bør gøres op i kroner og ører.
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
|
|
DrageMester
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
|
Sendt: 18-Maj-2006 kl. 20:08 |
Svaret er 42!
Hvis I ikke forstår svaret, så er det fordi spørgsmålet ikke er formuleret grundigt nok.
Hint: Jeg er fan af Douglas Adams.
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
Thorvald
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2004
Point: 7883
|
Sendt: 18-Maj-2006 kl. 20:30 |
Hvis du (plankeby) tænker på om forum "bestyrelsen" tjener penge på forummet, eller har mulighed for det, så nej. Det løber mig bekendt vist lige akkurat rundt. Vi har indtægter fra fælleskøbene og sponsorernes hjælp.
Den hjælp og vejledning folk giver hinanden på hjemmesiden, den viden folk kan hente fra forummet, fra artikler og anmeldelser kan ikke gøres op i økonomisk værdi - hvis det var dét du tænkte på.
|
Med de venligste hilsener
Thorvald.
|
|
mgmg
Gæst
|
Sendt: 18-Maj-2006 kl. 20:52 |
DrageMester skrev:
Svaret er 42!
|
DrageMester, din gamle blaffer!
|
|
plankeby
Super bruger
|
Sendt: 18-Maj-2006 kl. 22:10 |
Takk for alle svar, jeg bare undret litt over dette. Syntes bare det er spennende å vite om det er noen aktive tanker rundt dette.
Håper ingen oppfatter dette som ubehagelig spørsmål. Det meste av internettsider har sin økonomiske verdi ut fra hvor mange brukere og besøkende de har.
En internettside endrer sin økonomiske egenverdi ut fra etterspørselen på den, akkurat som en fysisk gjenstand.
Om forum "bestyrelsen" tjener penge på forummet eller ikke er det samme for meg og endrer ikke min positive holdning her inne
At det i det minste løper rundt økonomisk nu, er flott og godt å høre
Jeg skulle meget gjerne vært med på å skrive nyheter, lage anmeldelser og annet, men jeg er ikke dansk.
Redigeret af plankeby - 18-Maj-2006 kl. 22:25
|
|
Don Pedro
Bruger
Oprettet: 09-Oktober-2005
Point: 169
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 01:11 |
God dialog
Jeg er gammel fagmand i radio branchen, ja undskyld min lidt blærede facon, at introducere mig på. Men jeg kunne absolut ikke undvære denne side da den holder mig en lille smule opdateret med hvad der foregår nu hvor jeg har forladt branchen.
PS. Hvis nogen er nysgerrige var jeg ansat i Odense, største delen af tiden i expert og lidt i Electronic world.
|
Hilsen Don P.
|
|