|
Kortopdatering Garmin |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Breddam
Guld medlem Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
Sendt: 10-Maj-2008 kl. 11:14 | ||
Nej, det tænkte jeg nok Der er en meget lang vej til kortproducenterne fra kommunerne. Ifm kommunalreformen skiftede vi alle vejnavne ud, så vi ikke havde dobbelte vejnavne i den nye kommune. 39 stk. Derfor opstod Dalen som vejnavn. Hvis du ikke kan finde Dalen 1, så hedder den vel Vestergade 1? Det er godt nok sørgeligt, at det er sådan fat Vi videregav alle de nye navne til KMS, Krak, Eniro, Beredskab oma i december 2006, og vi har naturligvis vedligeholdt alle adresser løbende, idet det er en kommunal myndighedsopgave. Mageløst, at Navteq ikke har fået fingre i dem. Så er de altså ikke særligt opsøgende i deres arbejde. De kan både hentes fra kommercielle aktører og hos KMS. Jeg har da også tidligere videregivet vejnavne på opfordring, fordi de er nemme at trække ud af vores GIS. Jeg tror, at jeg ville brokke mig til Garmin, for du kan jo godt finde adressen på krak.dk Venligst Søren |
|||
Klausens
Bruger Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Sendt: 10-Maj-2008 kl. 18:31 | ||
Tror faktisk alligevel at det var i April det blev frigivet..
Det koster 599,- at købe igennem Føtex, hvor du får det på en DVD skive indenfor et par dage... Det skal bestilles hjem igennem Garmin Danmark/Fairpoint Navigation A/S... |
|||
Kelco
Junior bruger Oprettet: 09-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Sendt: 10-Maj-2008 kl. 18:58 | ||
Korrekt at navnet ikke findes: For dårligt af Garmin;hvis det har været kendt så længe. Her hvor jeg bor er kortet opdateret med de korrekte nye gader og rundkørsel,problemet er bare at det blev ikke til en rundkørsel som planlagt oprindeligt. |
|||
Mvh Carsten
|
|||
petite_machine
Bruger Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Online Point: 242 |
Sendt: 11-Maj-2008 kl. 09:46 | ||
Har også lige opdateret vores garmin 250, og det var ganske gratis. Min mor skrev til garmin, og så kom der en skive med posten, med det nye europa-kort. Men ja, det tager nogle timer
|
|||
2jur
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
Sendt: 11-Maj-2008 kl. 09:53 | ||
Hvad skrev din mor?
|
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 11-Maj-2008 kl. 13:13 | ||
Jeg tror,at det hænger sammen med at de Garmin der blev solgt efter dec. 2007 var bundlet m en gratis 2008 opdatering. |
|||
petite_machine
Bruger Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Online Point: 242 |
Sendt: 12-Maj-2008 kl. 11:06 | ||
Ja, det var vidst sådan noget. |
|||
niepe
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Sendt: 12-Maj-2008 kl. 11:25 | ||
Hvilke problemer kan dette da give? |
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 12-Maj-2008 kl. 11:36 | ||
Det kan give det problem,at du ikke kan finde vejen ! ! I hvert fald i det tyndere befolkede Jylland, kan du sagtens komme ud for,at en vej - rent GPS mæssigt - hører til en ulogisk by - rent geografisk. Og hvis du feks kører service,og ikke lige har postnr, så er det |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |