|
LG CX eller GX |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja det ville være en skarp pris for C9’eren og den skal vel derned for at det overhovedet er attraktivt at købe den frem for CX
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja netop. Også hvad min ven håber som skal have OLED og venter på. Imens lagerantallet monitoreres på CX modellen ;-)
|
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
så kom fragtmanden sørme lige med en CX :-)
Jeg har ikke selv kallibreringsudstyr men kan da godt overveje en prof til det. Imellemtiden nogle tips til en side med nogle fornuftige indstillinger så jeg om ikke andet kan få flyttet indstillingerne lidt tættere på noget optimalt?
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
LG CX kalibreringsforslag fra oversigten på Flatpanels: https://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1439453137
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
aeblemanden
Bruger Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes gamma 2.2 bliver for gråt og ødelægger lidt fidusen ved at have oled tv. 2.4 passer bedre til mørklagte rum.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |