|
Fjerne Burn In? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, jeg har heller ikke lyst til cowboy toast.
|
|||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har netop købt Panasonic 65" GZ960 OLED til de knap 10.000 og den er klart bedre i forhold til retention i forhold til mit Panasonic VT50 plasma som stadig er yderst følsom til trods for 9 år på bagen.
|
|||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Go' pris!
|
|||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis man har en ulykkesforsikring og evt også elektronik forsikring, så KAN man jo være så uheldig at skærmen ryger på gulvet eller der vælter noget ind i den da lillemor støvsugede.....
|
|||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ulykkesforsikringen dækker jo altså kun hvis lillemor bliver ramt og kommer til skade. Den dækker næppe TVet Du tænker nok på indbo.
Derudover, så er det rimelig umoralsk at opfordre til forsikringssvindel. Redigeret af Torben Rasmussen - 02-Maj-2020 kl. 13:27 |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |