|
IPTV WAOO -> Computer |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
ronnih
Bruger Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa alle!
Mange tak for jeres hjælp! Jeg vil straks prøve at gå i krig med youtube og se om det hjælpe mig videre :) vh Ronni
|
|
fhdk
Ny bruger Oprettet: 22-Februar-2017 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan måske bruge nogle af mine erfaringer?
Jeg spekulerer om jeg forbedre det eller jeg er bundet til den AirTies boks jeg har fra Waoo. Har du høstet nogen erfaringer?
Redigeret af fhdk - 22-Februar-2017 kl. 14:49 |
|
zulu100
Bruger Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Kender heller ikke så meget til Linux delen men kan bekræfte at det har fungeret upåklageligt indtil de valgte at kryptere signalet. På det tidspunkt jeg skiftede løsning var alle DR kanaler ikke krypteret som de eneste. Jeg brugte DVB Logic for iptv hvilket fungerede fint. De ip adresser de på daværende tidspunkt sendte deres kanaler på var offentlig tilgængelige. De er sikkert ændret ip adresserne da det efterhånden er nogle år siden. DVB Logic for iptv emulerede 4 virtuelle tunere på et netværkskort. Super løsning da bitrate og billedkvalitet var helt i top og man ikke skulle ud og købe tunere. Kunne være fedt hvis de kunne/ville sende ukrypteret iptv til dem der betaler for det og man så selv kunne bestemme hvordan man modtog det. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |