|
Status på problemet? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 03-September-2005 kl. 17:13 |
Nåeh, på den måde. Men det kritiske problem, er at sitet går ned. Det lader til at en applikation periodisk spærrer for adgangen til databasen, så ingen kan få fat i noget som helst. Der er derfor vi kører med forummet fremme lige nu, når de er eneste applikation går det ganske fornuftigt. De få fejl som stadig måtte være tilskriver vi at der stadig er brugere inde på de andre dele af sitet - enten via google eller via menuen ovenfor. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Dammark
Bruger Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Sendt: 03-September-2005 kl. 20:00 |
Hvis I får brug for det så har jeg en 500.asp som I kan bruge hvis I vil. Det er lidt lettere hvis fejlene bliver sendt til en i stedet for at man selv skal til at finde dem. |
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
tychsen
Super bruger Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
Sendt: 05-December-2005 kl. 22:47 |
Er vi ikke ved at være der? Det kører da ok nu...
Nu vil jeg snart gerne have den gamle recorodere.dk-forside på igen, med anmeldelserne og seneste indlæg... Nå, nok om mine egocentriske ønsker... her er lidt til alle på recordere.dk: God jul - og tak for et fedt, brugbart og yderst kompetent forum... |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |