|
lytterum (Lyngdorf) |
Besvar |
Forfatter | |
madass32
Bruger Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 198 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Juli-2021 kl. 12:47 |
Hej
Har købt et hus og lavet et køkken alrum som også bliver det primære lytterum. mit problem er nu at lyden er super ringe, en kombi af nye gulve, store glasvinduer og hårde køkken overflader giver et lille "spidst" ekko. Har ELAC og primare og så snart volumen komme lidt op så går det op i hat og briller især bas. min tanke er nu at prøve noget lyngdorf med Roomperfect og jeg vil egentlig høre om der er nogen her på Recordere med praktiske erfaringer med Roomperfect. Har fået demo af Lyngdorf og min umiddelbare opfattelse er at den kan gøre noget godt, -bedre, men om den kan lave lort til guld? Kan det redde lyden i så svære omgivelser? Hilsen Mads
|
|
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Online Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit stereo (med Lyngdorf) spiller klart bedst efter jeg fik dæmpet rummets ekko. Havde en stue som kunne gøre ekkodalen på Bornholm misundelig. Ekko kan Lyngdorf ikke fjerne, det kræver møbler og tæpper/gardiner... Frank
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |