|
Alternativ til Soundboks u/batteri |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja jeg kender systemet og det spiller rigtig godt
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mon denne her, kunne være svaret på en kasse, som ikke behøver batteri? https://www.recordere.dk/2021/07/bo-skal-levere-lyd-til-ny-sagemcom-video-soundbox-med-dolby-atmos/ Men den kan så kun købes hos kabel-TV-udbydere, når den kommer...
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Ja det virker som den mest rationelle løsning, at genere så mange andre som muligt - Måske din far kan tæve hans far? |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Det garanterer jeg dig for at han ikke kan, min far er 75, ramt af både kræft og sclerose.
Hans far er under 55 og frisk. Min far har ikke en chance………. ;-) Klaus
Redigeret af KlausDM - 20-Juli-2021 kl. 11:17 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |