|
Argon ALTO A5 vs MiniPod? |
Besvar |
Forfatter | |
andersjj
Ny bruger Oprettet: 11-August-2021 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-August-2021 kl. 11:20 |
Jeg kunne godt tænke mig et sæt stereohøjtalere til at erstatte min Libratone Zipp Classic. Da jeg bor i lejlighed er subwoofer ikke relevant.
Designet på Podspeakers/Scandyna's MiniPod kan man jo altid strides om, men her spørger jeg udelukkende ind til lydkvaliteten. Altså er der en væsentlig forskel på de to? Det drejer sig i begge tilfælde om en stereo-pakke med en aktiv Bluetooth-højtaler og en passiv. MiniPod pakken er jævnligt på tilbud til ca. 3.300 kr. ALTO A5 koster 2.500 kr. + kabler
|
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Personligt ville jeg tage et sæt argon Alto 5 MK2 og et lille bluettoothe forstærker som dem fosi audio laver som smatidig er billigere og lyder super godt
|
|
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med den aktive udgave af Alto a5
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |