recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Menuen til venstre bør ikke vises
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMenuen til venstre bør ikke vises

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1504
Direkte link til dette indlæg Emne: Menuen til venstre bør ikke vises
    Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 22:29
Hej,

Når man åbner et indlæg fra et af foraene, hvor det åbbner i et nyt vindue så er det lidt træls at menuen i venstre side følger med. Det gør at det nogen gange kan være svært at læse indlæggene uden at man skal scrolle frem og tilbage.

/Kurt
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 23:47

Hej Kurt

Der er præcis samme plads til forummet på skærmen, i det nye design som i det gamle. I det gamle design var kolonnen bare i højre side, i det nye står den til venstre.

Det er dog en fordel at bruge en skærmopløsning på 1280x1024 eller højere, selvom hjemmesiden også kan vises på 1024x768 pixels.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
1mba Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2005
Point: 653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2006 kl. 16:14

Hej Lars

Jeg bruger 1280x1024 og har nogle gange samme oplevelse som Kurt. "Nogle gange" er ca. 1% så det betragter jeg ikke som noget problem.

Venligst Michael / 1mba

Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF   Meget Tilfreds.

Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2006 kl. 22:19
Jeg kører allerede 1280x1024 og jeg oplever det en del gange. Kan det have noget at gøre med at jeg bruger Firefox istedetfor IE?

/Kurt
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2006 kl. 22:28

Oprindeligt skrevet af Kurt Poulsen Kurt Poulsen skrev:

Jeg kører allerede 1280x1024 og jeg oplever det en del gange. Kan det have noget at gøre med at jeg bruger Firefox istedetfor IE?

Menuen skal følge med.

Hvis du tænker på nyt vindue - så er det meningen at forummet åbner i et nyt vindue. Men bruger man oversigterne over aktive emner, forum emner eller seneste emner skal de åbne i det samme vindue - så der altid kun et ét forum vindue åbent.

Men om browserne kan drille, så de aligevel åbner endnu flere vinduer, tør jeg ikke sige. Det er dog lidt udenfor vores kontrol

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 20:09
Ja måske. Men det er faktisk sådan at hvis jeg vil læse f.eks. Carsers FAQ om Selector så kan jeg ikke se hele teksten. De sidste 3-5 bogstaver er gemt bag chat vinduet til højre. Loader jeg siden i IE så ser det fint ud. Er det et krav at recordere.dk skal læses i IE? For det synes jeg ikke at jeg kan se nogen steder.

/Kurt

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu